postheadericon Kulinaria w hipermarketach

Od kilku lat trwa zjawisko, które można by określić mianem ‚kulinaria w hipermarketach”. Nie chodzi o sprzedawanie żywności, ale umieszczanie przepisów kulinarnych w gazetkach reklamowych i drukowanie specjalnych okolicznościowo -tematycznych folderów z przepisami. Receptury kulinarne opracowują znani kucharze. Jest to głównie reklama sieci i jej produktów, które można tam zakupić. Klient z takiego folderu dowiaduje się, że daną potrawę można przygotować ze składników zakupionych w sklepie, w niektórych podaje się ceny potrzebnych produktów i szacowany koszt przygotowania posiłku, dla jednej, dwóch lub czterech osób. Ciekawą propozycją są dni kuchni jakiegoś państwa, kiedy to wybrane produkty kojarzone z danym krajem można zakupić w promocyjnej ofercie. Klient za darmo przy kasie może zabrać folder z przepisami i ciekawostkami kulinarnymi o danym kraju. Osobną kategorią tematyczną są foldery świąteczne, w których zaprezentowane są charakterystyczne potrawy okolicznościowe. Przepisom towarzyszy charakterystyka wybranych produktów spożywczych, a nawet porady dietetyka. Foldery zachęcają do kupowania w danej sieci, kształtują postawę lojalności klienta wobec sklepu.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Eksperymenty kulinarne w kuchniEksperymenty kulinarne w kuchni
      Kuchnia jest jednym z tych miejsc gdzie praktycznie każdy z nas wręcz kocha przebywać. Trudno jest nam rozpocząć dzień lub też go zakończyć bez wizyty w niej chyba, że czas …
    • Dobrze jest mieć kucharza w domuDobrze jest mieć kucharza w domu
      Najczęściej zawód kucharza nabywają mężczyźni. Mimo wszystko to oni są bardziej zdyscyplinowani i cierpliwi. Żony takich artystów wygrały po prostu los na loterii. Mieszkanie z osobą która od strony kulinarnej …
    Strony