postheadericon Kulinaria w hipermarketach

Od kilku lat trwa zjawisko, które można by określić mianem ‚kulinaria w hipermarketach”. Nie chodzi o sprzedawanie żywności, ale umieszczanie przepisów kulinarnych w gazetkach reklamowych i drukowanie specjalnych okolicznościowo -tematycznych folderów z przepisami. Receptury kulinarne opracowują znani kucharze. Jest to głównie reklama sieci i jej produktów, które można tam zakupić. Klient z takiego folderu dowiaduje się, że daną potrawę można przygotować ze składników zakupionych w sklepie, w niektórych podaje się ceny potrzebnych produktów i szacowany koszt przygotowania posiłku, dla jednej, dwóch lub czterech osób. Ciekawą propozycją są dni kuchni jakiegoś państwa, kiedy to wybrane produkty kojarzone z danym krajem można zakupić w promocyjnej ofercie. Klient za darmo przy kasie może zabrać folder z przepisami i ciekawostkami kulinarnymi o danym kraju. Osobną kategorią tematyczną są foldery świąteczne, w których zaprezentowane są charakterystyczne potrawy okolicznościowe. Przepisom towarzyszy charakterystyka wybranych produktów spożywczych, a nawet porady dietetyka. Foldery zachęcają do kupowania w danej sieci, kształtują postawę lojalności klienta wobec sklepu.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • PanettonePanettone
      Panettone to bardzo popularny we Włoszech deser. Ma on postać babki i pochodzi z Mediolanu. Potrawa ta jest spożywana najczęściej w okresie Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku. Ciasto to ma …
    • Śniadanie, co dniaŚniadanie, co dnia
      Niekiedy potrawy stosowane na śniadanie zmuszają nas do pewnego rodzaju monotonii. Niekiedy jednak są sposoby na to, aby jakoś urozmaicić sobie tą potrawę. Jako najbardziej wpływowy posiłek dnia, czyli taki, …
    Strony